KLM Borrellezing
KLM Borrellezing
Zonder ICT stijgt KLM niet op!
Wie aan KLM denkt, denkt vaak aan reizen en dus aan passagiersvervoer. KLM vervoert echter ook grote hoeveelheden vracht. Er wordt onderhoud gedaan aan vliegtuigen en het regelen dat brandstof, catering, passagiers en bemanning allemaal op tijd bij het juiste vliegtuig zijn is een logistieke puzzel op zich. Al deze processen steunen op IT-systemen.
In de presentatie zal aan de hand van concrete voorbeelden stilgestaan worden bij de complexiteit van IT binnen KLM. Uit eigen ervaring zal een voormalig IT-trainee toelichten welke uitdagingen je tegenkomt bij het organiseren van systemen, processen en vooral mensen. Zowel tijdens de presentatie als bij de borrel zal er ruime gelegenheid zijn tot het stellen van vragen.

De lezing wordt gegeven door Saskia Freriks. Zij is bij KLM begonnen als Management Trainee en heeft de afgelopen jaren binnen KLM Information Services gewerkt als Competence Center Manager (Development) en Manager Data Control Center & IT Service Desks (Operations).

  • Commissie: SpoCie
  • Begin: ma 8 mei 2006, 16:00
  • Eind: ma 8 mei 2006, 17:00
  • Locatie: BBL 771
  • Toegangsprijs: gratis (incl borrel)
  • Organisator: A–Eskwadraat
  • Poster: Nee