Bedrijfsprofielen
Bedrijfsprofielen
Dit zijn een aantal van de organisaties die A–Eskwadraat ondersteunen in haar activiteiten, klik op een logo voor meer informatie over de betreffende organisatie.

TMC Physics
Belastingdienst
Sioux Automation Technology B.V.
Thales

Procam
Nedap
Gupta Strategists
DSW Zorgverzekeraar

ASML
BPM Company
Bol.com
PwC

Capgemini
Topicus BV
TNO Delft
Optiver

Keylane
Deloitte
TransIP
ORTEC Finance

Talent&Pro
Info Support
Triple A - Risk Finance B.V.

  • TMC Physics

    Iedereen ondernemend!

    TMC Physics, het enige fysicahuis in Nederland,is gespecialiseerd in het inzetten van werkondernemers binnen de fysica competentie. Hiermee heeft TMC Physics een pionierspositie verworven in haar type dienstverlening met het inzetten van fysici op flexibele basis bij opdrachtgevers op locatie. Onze fysica werkondernemers zijn actief in research, development en engineering op onder andere de volgende gebieden: product & process modellering, vloeistof- en gasstroming, lasers & optica, materiaalkunde, dunne film technologie en nano technologie. Zij worden daarbij ondersteund door een team van account managers die zelf ook een opleiding in de natuurkunde hebben genoten.

    Onze klantenkring kenmerkt zich door diversiteit en varieert van (contracted) research tot systeem- en productontwikkeling in verschillende sectoren waaronder: halfgeleiders, zonnecellen, medische systemen, defensie, olie & gas. TMC Physics heeft een bijzonder hoog opgeleid en internationaal karakter.

    Van onze werkondernemers is 90% academisch opgeleid, waarvan het merendeel een promotie succesvol heeft afgerond en ongeveer de helft van onze mensen heeft een buitenlandse nationaliteit. Een kleurrijke groep mensen verbonden door een gezamenlijke passie: fysica.

    TMC Physics maakt, als onafhankelijke Business Cell binnen de TMC Group, gebruik van het inmiddels bewezen en onderscheidende businessmodel: het werkondernemerschapsmodel. Het model is gebaseerd op ondernemerschap van onze werkondernemers en stelt ons in staat om hoogwaardige technisch specialisten aan te trekken. Het model kenmerkt zich door:

    • Langdurige arbeidsrelaties
    • Individuele winstdeling
    • 1-op-1 carrière coaching
    • Gespecialiseerde businesscellen
    • Entrepreneurial lab

    We zijn van mening dat dit businessmodel, het model voor de 21e eeuw, ons optimaal in staat stelt te reageren op veranderende eisen en (technische) ontwikkelingen in diverse nichemarkten. Dit model maakt het ons mogelijk een voorkeurspositie te verwerven bij onze (potentiële) opdrachtgevers en ons zodoende dicht bij de kernactiviteiten van onze opdrachtgevers te positioneren. De werkondernemers van TMC nemen vanwege hun relevante technische kennis en ervaring vaak sleutelposities in. Zij worden door onze opdrachtgevers zeer hoog gewaardeerd en werken dan ook veelal aan bedrijfskritische projecten.

    Kijk voor meer informatie over TMC Physics en/of voor het vacature aanbod op www.tmc-physics.nl .

  • Steeds slimmer gebruikmaken van ICT 
    De ICT van de Belastingdienst zorgt ervoor dat ruim 18 miljoen burgers en bedrijven gemakkelijk(er) gebruik kunnen maken van hun rechten én kunnen voldoen aan hun plichten. En ook dat de medewerkers van de Belastingdienst hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Het geavanceerde ICT-bedrijf van de Belastingdienst is dan ook continu in beweging. 
     
    Onze ICT zorgt ervoor dat jaarlijks miljoenen aangiften kunnen worden gedaan en verwerkt. Dat talloze toeslagen kunnen worden aangevraagd en uitgekeerd. Dat de BelastingTelefoon goed kan functioneren en de Douane de goederenstroom kan controleren. En nog veel meer. Nog maar 15 jaar geleden kon je alleen nog schriftelijk aangifte doen. Toen kwam de aangiftediskette en daarna de elektronische aangifte. En nu is er de vooringevulde aangifte. Allemaal ICT-toepassingen die het leven voor burgers en bedrijven stukken gemakkelijker maken. 

    24 uur per dag, 7 dagen per week 
    Dat vraagt om een grote en soepeldraaiende organisatie die 24 uur per dag en 7 dagen per week operationeel is. En om deskundige ICT-medewerkers, die met name in Apeldoorn werken. Daar worden applicaties ontworpen, gebouwd en getest en wordt het beheer en de exploitatie van alle bijbehorende systemen verzorgd. Een plezierige, moderne werkomgeving op een centrale plek. Als ICT’er bij de Belastingdienst werk je in een omgeving die veel van je vraagt. Je bent een specialist die de nieuwste ICT-kennis in huis moet hebben en weet toe te passen. Je bent in staat om samen te werken, hebt geen 9-tot-5-mentaliteit en ‘out-of- the-box-denken’ zit in je bloed. 

    Eén van de grootste databases van Europa 
    We maken gebruik van een van de grootste databases van Europa, zeer krachtige mainframes en talloze servers. Deze systemen en databases zorgen ervoor dat alle andere ICT-toepassingen continu in de lucht kunnen zijn en worden doorontwikkeld. Heel belangrijk daarbij is een gedegen beveiliging en back-up van alle gegevens. Een mooiere klus op ICT-gebied is moeilijk voor te stellen. 
    Werken als ICT’er bij de Belastingdienst betekent niet alleen werken in een unieke omgeving, het biedt ook de mogelijkheid om een veelzijdige carrière op te bouwen en jezelf te blijven ontwikkelen; er is veel ruimte voor het volgen van cursussen en opleidingen.

    Geïnteresseerd?
    Meer informatie over onze actuele vacatures, ontwikkelingen in het vakgebied óf evenementen van de Belastingdienst vind je op http://bit.ly/aeskwadraat. Ook kun je het laatste nieuws volgen via linkedin.com/company/belastingdienst of ons twitteraccount @BDCarriere.

  • Software & Smart modules

    Sioux is an innovative technology partner that supports high-tech companies with the development and production of high-tech products and production systems in the areas of software, electronics, mechatronics and mathematics.

    With more than 500 dedicated engineers Sioux supports or acts as the Research and Development department of their customers. With her excellent productivity, Sioux helps to shorten the development time and to create a sustainable competitive advantage at a better price/ performance ratio.

    Complementary competences

    Sioux has all the expertise available to contribute to the success of your product or production system. Our strength lies in the unique combination of competences:

    • Embedded Software

    • Application Software

    • Electronic Systems

    • Mechatronics

    • Mathware

    • Mobile Apps

    • Model Driven

    • Intelligent Transport Systems

    • Assembly

    Responsibility & partnerships

    Sioux dares to take real responsibility for project results. We understand the business of our  customers. Trust and commitment are the foundation of strategic partnerships where we can grow together with the customers.

    Reliability

    Everything comes down to the reliability of your product. You want a solution that works perfectly. At Sioux we have over 20 years of experience in supporting our customers in the development of  technically advanced, intelligent products and systems. Together we are building innovative solutions that contribute to a smarter, safer, healthier, more enjoyable and sustainable society.

    Sioux Automation Technology B.V.

    Sioux Automation Technology specializes in technical software development. With over 30 specialists multiple projects are successfully conducted at our offices in Mijdrecht and Delft. Expertise domains are complex data handling, embedded software and application software used in areas like lab automation, security and 2D/3D vison applications. Sioux Automation Technology works closely together with the Sioux Group opening up all its expertise for the northern part of The Netherlands. This approach makes us small, fast and flexible, however big and multi-disciplinary when required.>

    Sioux companies

    Sioux has offices in the Netherlands (Eindhoven, Delft, Mijdrecht), Belgium, United States, Russia and Vietnam.

    More information

    www.sioux.eu
    jobs.sioux.eu

     

  • Actief in de sectoren Aerospace, Defense en Security is Thales Nederland met 1.800 medewerkers de topaanbieder van de hightechbanen. Productinnovatie en snel inspelen op de nieuwste technologische mogelijkheden zijn onze drijfveren. Spraakmakende voorbeelden daarvan zijn radar-, communicatie-, en command & controlsystemen voor marineschepen en communicatie-, beveiligings- en betaalsystemen voor het bedrijfsleven. Thales Nederland is onderdeel van de Thales Group met 70.000 medewerkers in ruim 50 landen, waarvan 22.000 werkzaam in R&D en daarme is Thales een van Europa's grootste elektronicabedrijven en heeft wereldwijd een uitermate sterke positie.

    Buiten de vestiging in Hengelo kent Thales Nederland ook:

    • Thales Communications, gevestigd in Huizen. Zij richt zich met name op communicatiesystemen, -netwerken, warmtebeeldcamera's en nachtzichtkijkers voor militaire-, marine- en civiele toepassingen
    • In Delft heeft Thales Nederland een eigen afdeling Research & Development op het gebied van radartechnologie en radarsystemen.
    • Thales Cryogenics, gevestigd te Eindhoven. Zij houden zich bezig met het ontwikkelen en fabriceren van koeling systemen.

     

    Binnen Thales Nederland zijn er verschillende mogelijkheden om je vanuit een technisch georiënteerde startfunctie verder te ontwikkelen. Als leidinggeven jouw ambitie is, is een functie als lijnmanager of programma manager een toekomstige mogelijkheid. Wil je ook andere vakgebieden leren kennen, dan word je misschien de brede generalist, die zich ook internationaal staande kan houden. Ga je liever de diepte in, dan biedt Thales de mogelijkheid om je te ontwikkelen tot de specialist die op hoog niveau met (internationale) vakgenoten de technologie van de toekomst ontwikkelt.
    Thales Nederland biedt startende technici met een resultaatgerichte en assertieve instelling en een flinke dosis samenwerkingszin volop uitdagingen om zich in de breedte dan wel in de diepte optimaal te ontplooien in een internationale omgeving! Thales Nederland biedt daarnaast jaarlijkst een keuze uit ruim 100 interessante stage-, en afstudeeropdrachten, onder professionele begeleiding en met uitstekende faciliteiten.

    Contactpersoon: sigrid.reumer@nl.thalesgroup.com
    Internetsite: http://www.thalesgroup.com/nl

    Careersite: http://www.thalescareers.nl
    En check onze Facebooksite voor de interessante en leuke nieuws updates: http://www.facebook.com/ThalesNederland

  • Je studie zit erop. Je carrière gaat beginnen. Maar waar? Hoe pak je het aan? Ons advies: Plan je carrière zorgvuldig vanaf het begin. Procam helpt daarbij door je kennis te laten maken met toporganisaties in Nederland én met jezelf. Wij geven je het inzicht, de coaching en de hulpmiddelen om gericht aan je carrière te werken. Jouw carrière. Een carrière met accent.

    Hoe werkt het?

    Na een uitvoerige kennismaking en een assessment word je via een contract met Procam direct ingezet bij een van onze opdrachtgevers. Doel is een vast contract bij die opdrachtgever. In de tussentijd zorgen wij voor persoonlijke loopbaanbegeleiding op maat.

    Uniek coachingsconcept

    Procam heeft een wetenschappelijk onderbouwd competentiemodel ontwikkeld voor loopbaanmanagement, gericht op hoogopgeleide starters. Je krijgt vanuit Procam een eigen ervaren coach toegewezen. Samen met je coach stippel je een carrièrepad uit via een doordacht stappenplan. Daarin worden duidelijke doelen en mijlpalen vastgelegd zodat je voortdurend pro-actief aan je carrière werkt.

    Wie zoeken we?

    Wij zoeken voortdurend naar de beste match tussen jonge academici/HBO’ers en het bedrijfsleven. Dus ben je net of bijna afgestudeerd, kijk dan eens op www.procam.nl of bel 033-4653205 voor meer informatie. Want succes is geen toeval maar een keuze!

  • Nedap is een fabrikant van intelligente technologische oplossingen voor relevante thema’s. Voldoende voedsel voor een groeiende bevolking, schoon drinkwater over de hele wereld, slimme netwerken voor duurzame energie zijn slechts een paar voorbeelden van onderwerpen waar Nedap zich mee bezighoudt.

    Bij Nedap werken technici, productontwikkelaars, business developers en marketeers. Allemaal hebben zij hetzelfde doel: markten in beweging brengen met technologie die er toe doet!

    Nedap biedt haar medewerkers de kans om te ondernemen in technologie die er toe doet. Door de platte organisatie is het niet de plaats in de hiërarchie die telt maar de kwaliteit van je argumenten. Eigen initiatief, doorzettingsvermogen en persoonlijk ondernemerschap zijn daarbij cruciaal. Persoonlijk ondernemerschap staat binnen Nedap voor het nemen van verantwoordelijkheid en het omzetten van ideeën in actie.

    Nedap is altijd op zoek naar net die paar mensen die succesvol kunnen zijn bij ons bedrijf. Voor alle actuele vacatures, stage en afstuderen neem contact op met Inge Meengs (inge.meengs@nedap.com / 0544-471113). Of kijk op lifeatnedap.com.

    De N.V. Nederlandsche Apparatenfabriek “Nedap” is opgericht in 1929, genoteerd aan de beurs sinds 1947 en is met ruim 680 medewerkers wereldwijd actief.

    Voor meer informatie, zie: www.nedap.com

  • Consultancy in de gezondheidszorg

    Gupta Strategists ondersteunt alle typen bedrijven en instellingen in de gezondheidszorg bij strategische vraagstukken en het structureel verbeteren van hun prestaties. Opdrachtgevers zijn zorginstellingen, zorgverzekeraars, toezichthouders en financiers.

     

    Gedreven door inhoud

    De consultants van Gupta Strategists vormen een hecht en ondernemend team met een groot onderling vertrouwen. De afgelopen jaren is Gupta Strategists snel gegroeid. De uitgangspunten blijven hetzelfde: hecht, gedreven door inhoud, gericht op de hoogste standaard en met groot onderling vertrouwen. Formele titels zijn er niet, iedereen wordt beoordeeld op individuele merites en resultaten bij klanten. Alle teamleden werken vanuit eigen verantwoordelijkheid en collegiale gelijkwaardigheid.

     

    Werken bij Gupta

    Bij Gupta werken verschillende mensen samen aan strategische projecten in de zorg. We zijn gedreven, resultaatgericht, maar ook echte teamspelers. Ben je ambitieus, beschik je over een scherpe analytische geest en blink je uit in wat je doet? Houd je van samenwerken en neem je graag het initiatief? Dan ben jij misschien wel de nieuwe collega die we zoeken.

  • DSW Zorgverzekeraar

    DSW Zorgverzekeraar is een organisatie met een regionaal karakter die staat voor toegankelijke en betaalbare zorg en een goede service voor onze klanten. Wij zijn flexibel, eigenwijs en vernieuwend. Pas jij bij DSW?

    ICT

    Zelf systemen bouwen die er écht toe doen. Dat doen we bij DSW. Met een ICT-afdeling van zo’n 200
    collega’s die voor het overgrote merendeel bestaat uit academici, werken we iedere dag aan nog
    betere service voor onze klanten. Inhoudelijke discussies, korte lijnen en aanpakken? Ja. Fancy
    visitekaartjes en ellebogenwerk? Nee. Veel verantwoordelijkheid, technische uitdaging en
    gezelligheid? Absoluut!

    Sfeer

    De klant is bij ons belangrijk, maar het werkplezier van onze collega’s net zo goed. We hebben
    uitstekende arbeidsvoorwaarden en wisselen hard werken bewust af met gezellige activiteiten. Onze
    ICT-afdeling kenmerkt zich door de informele sfeer. Onze collega’s komen van diverse bèta studies
    zoals industrial design en wiskunde. We geloven in een goed analytisch denkvermogen en motivatie,
    programmeren leren we je wel!

    Eigenzinnig

    Bij DSW staan we, als zorgverzekeraar, voor toegankelijke en betaalbare zorg. We zijn betrokken en
    staan voor een uitstekende relatie met onze klanten en zorgverleners. Noem het eigenzinnig, maar
    we gaan graag onze eigen weg, zowel in IT als in de zorg. Wij bieden bijvoorbeeld volledige
    keuzevrijheid, hebben geen medische selectie en verlagen het eigen risico voor 2018 maar we
    maken ook een landelijk portaal voor het PGB.

    Nieuwsgierig?

    Nieuwsgierig geworden? Neem een kijkje op werkenbijdsw.nl voor het actuele vacature aanbod!

  • BE PART OF PROGRESS

    We make machines that make chips; the hearts of the devices that keep us informed, entertained and safe. Devices that improve our quality of life and help to tackle the world’s toughest problems. We build some of the most amazing machines that you will ever see, and the software to run them. Never satisfied, we measure our performance in units that begin with pico or nano.

     

    GRADUATES: START YOUR CAREER AT ASML

    ASML offers opportunities for graduates from practically every technical field. You will be working with people from around the world. We believe that those different backgrounds, nationalities and perspectives make us better. We know that an open mind is a creative mind. We support networks such as Young ASML, Women@ASML, Pink ASML or Seniors@ASML. And because there’s more to life than work, you can join your colleagues in anything from running, cycling, football, sailing or skiing in one of the sports teams.

    We offer a fulfilling career, not just a job. We reward employees competitively and provide coaching, training and personal career development. Flexibility, enthusiasm, ambition and customer focus are the foundation for a world of opportunity.

     

    Check it out at www.workingatasml.com/students.

     

     

     

    Animation About ASML: https://www.youtube.com/watch?v=TsHd0fCzhNg&t=13s

    Video working at asml: https://www.youtube.com/watch?v=qXpAMguP-vQ

     

     

     

     

     

  • Wie is BPM Company?

    BPM Company is een ICT-dienstverlener die sinds 2011 gespecialiseerd is in het bouwen van softwareapplicaties door middel van het inzetten van BPM platformen. Wij zijn actief in de Benelux met vestigingen in Nederland en België, daarnaast hebben wij een near-shore afdeling in Roemenië. 

    BPM Company is partner van verschillende marktleiders op het gebied van BPM software, namelijk PegaSystems, Mendix en Bonitasoft. Met behulp van een BPM platform kunnen organisaties eigen bedrijfsprocessen eenvoudig end-to- end modelleren en automatiseren. 

    Maar waarom past BPM Company bij jou? 

    Wil jij werken in een team van 28 enthousiaste, gecertificeerde en ervaren BPM consultants en developers? BPM Company is een jong en kleinschalig softwarebedrijf, waardoor het bedrijf persoonlijk gericht is. Onze consultants en developers werken vaak op locatie bij de klant, waardoor je bij verschillende organisaties werkervaring opdoet. Ondanks dat je vaak niet op ons kantoor werkt, ken je je collega’s en vind je het fijn om ideeën samen uit te wisselen

    Persoonlijke ontwikkeling

    Wil jij in een werkomgeving ook graag bijleren? Dat kan bij ons! Bij ons staat persoonlijke ontwikkeling centraal om je professionele competenties en vaardigheden up-to- date en scherp te houden. Dit doen wij door het faciliteren en stimuleren van persoonlijke groei. Daarnaast werken wij samen aan ontwikkeling door middel van kennissessies, externe training op het gebied van soft skills en opleidingen met Pegasystems en Mendix. Tevens zorgen wij er altijd voor dat een onsite begeleid wordt door een senior consultant. 

    BPM Company is een groeiend bedrijf dat betekent dat jij actief betrokken bent bij de ontwikkeling van onze organisatie. Het is daarom van essentieel belang voor ons dat je ook meedenkt met het bedrijf op het gebied van richting en groei van het bedrijf en bereid bent om te investeren in jezelf! Dit kan bijvoorbeeld bloggen, bijdragen aan in-house productontwikkeling of het investeren in jezelf door het volgen van extra (Pega) training zijn.

    Awards

    Dit jaar hebben wij de National Business Succes Award ontvangen in de Software Consultancy branche, omdat wij ons onderscheiden door de grote knowhow op het gebied van Business Process Management en door onze grote klant- en servicegerichtheid. In 2015 zijn wij landelijk op de 6 de plaats geëindigd en in de regio Utrecht op de 2 de plaats geëindigd voor de snelst groeiende onderneming bij de FD Gazelle Award. Daarnaast hebben wij de Computable Award in het MKB-segment ontvangen voor ons project bij MKB Brandstof.

    Werk jij met ons mee naar de volgende awards? Wil jij jezelf ontwikkelen en een bijdrage leveren aan de groei van BPM Company?

    Bekijk dan onze website bpmcompany.eu of volg ons via Twitter LinkedIn of Facebook.

  • Bol.com is een winkel. Heb jij het idee dat het slechts een simpele website is? Dan is dat een groot compliment! Je zoekt iets op, bestelt het en de volgende dag heb je het in huis. Zo eenvoudig willen we het hebben, voor iedere klant. En inmiddels doen we dat voor ruim 7 miljoen klanten, die kunnen kiezen uit bijna 11 miljoen verschillende artikelen. Simpel, op zeer grote schaal dus. En met meer dan 350 IT-collega’s op 1300 bol.com’ers mag toch wel duidelijk zijn dat IT een cruciale rol speelt om al dat geweld terug te brengen tot iets wat heel simpel overkomt.

    Dit vraagt uiteraard wel wat van de IT-organisatie, waarbij niet alleen de klant centraal staat, maar ook jij als bol.com’er. En waarbij onze visie heel simpel is: ‘You Build It, You Run It, You Love It’.

    ‘You Build IT’ vraagt om jouw creativiteit. Jij bent tenslotte toch de expert op een gebied wat wij nog niet beheersen. ‘You Run IT’ geeft aan dat jij dan ook de volledige verantwoordelijkheid krijgt om datgene wat je maakt 24/7 beschikbaar te houden voor die ene klant (en die miljoenen anderen). En in ‘You Love IT’ zit de magie dat je ook echt in staat bent om het verschil te maken. Jouw passie voor je werk is wat wij van je verwachten te zien. Maar wat jij ook van ons mag verwachten te zien! Neem ook een kijkje op ons Techlab, waar je blogs van onze engineers kan vinden!

    Banen.bol.com voor meer info over onze vacatures!

  • Alle ruimte om het beste uit jezelf te halen.
    Ook dat is #werkenbijPwC

    Een wereld vol kansen

    Jouw carrière is wat het is: van jou. Jij bepaalt, wij bieden je de kansen. Op uitdagend werk

    dat er toe doet. Om het maximale uit jezelf te halen met jouw kwantitatieve achtergrond. Om mee te bouwen aan vertrouwen in de maatschappij en een bijdrage te leveren aan het oplossen van belangrijke problemen. Je wordt intensief begeleid en er is volop ruimte voor jouw ambitie en persoonlijke keuzes. We bieden afwisselende werkzaamheden bij vooraanstaande klanten.

    Verras jezelf en je klanten

    Om onze klanten te verrassen, blijven we zoeken naar nieuwe invalshoeken. Want alleen door onszelf uit te dagen, komen we tot de beste oplossingen op het gebied van Deals en Consulting. Daarom helpen we je graag verder bij het ontdekken van je sterke punten. Met coaching, inspirerende collega’s, opleidingen en de mogelijkheid te switchen tussen sectoren en vestigingen. Of je gaat een korte of langere periode naar het buitenland. Als het om jouw ontwikkeling gaat, kent PwC geen grenzen.

    Wie zijn we?

    Bij PwC Nederland werken ruim 4.800 professionals nauw met elkaar samen vanuit 12 vestigingen. Wij zien het als onze taak om kwaliteit te leveren op het gebied van assurance-, belasting- en adviesdiensten. We bieden jou volop kansen, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk, waarmee je het maximale uit jezelf en jouw carrière haalt. Ontdek, ga relaties aan, ontwikkel jezelf en maak impact. Dan garanderen wij je een afwisselende baan in een prettige en collegiale sfeer. Wij zijn ons daarbij bewust van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid en handelen daar ook naar. Dit doen we met oog voor persoonlijke verschillen en de ontwikkeling van jouw specifieke talenten.

    Heb je interesse?

    Kijk voor actuele evenementen, stages en vacatures op www.pwc.nl/carriere of neem contact op met:

    Romaana Bharos (recruiter Advisory)

  • Kom bij Capgemini en geef gas op je carrière in IT!
    Ben jij vastbesloten om je ambitie om te zetten in succes?  Kom bij Capgemini en geef gas op je carrière in IT! Als Young Professional (0-2 jaar werkervaring) geven we je de ruimte om te ontdekken waar je krachten liggen als IT consultant en deze verder te ontwikkelen. Trainingen, opleidingen, coaching on the job, alles wordt in het werk gesteld om je zo snel mogelijk topprestaties te laten neerzetten bij onze klanten.

    Persoonlijke ontwikkeling
    Als je bij ons start leren we je in onze masterclasses alles wat je nodig hebt om zo snel mogelijk op een opdracht te starten. De ontwikkelingen in de markt gaan razendsnel dus ook na je start blijft de aandacht voor jouw groei en wordt er ruimschoots in jou geïnvesteerd. Met de Capgemini Academy in Nederland, de Capgemini University in Parijs en een persoonlijk ontwikkelplan komt jouw ontwikkeling in een stroomversnelling.

    Werken bij Capgemini
    Bij onze klanten werk je aan projecten. Je kunt bijvoorbeeld in een scrumteam betrokken zijn als webontwikkelaar voor applicaties, zoals mobiel- en internetbankieren, als infrastructure engineer werken aan migratieprojecten bij overheidsinstanties of kruip in de huid van een business analyst en help onze klanten met de configuratie en implementatie van hun CRM-pakket. De meest voorkomende rollen zijn die van software engineer, infrastructure engineer, insights & data consultant, test consultant en business analist.

    Cultuur
    Werken bij Capgemini betekent werken bij een organisatie met de kenmerken van een klein bedrijf en de mogelijkheden van een groot internationaal bedrijf.
    Onze organisatie kenmerkt zich door een jij-cultuur; de sfeer is ontspannen en inspirerend.
    Vaak werk je aan een project in teams met meer en minder ervaren collega's. Gezamenlijk zorg je er voor dat je voor en met de klant het beste resultaat behaald. Wij noemen dit de Collaborative Business Experience.

    Interesse?
    Wil jij gas geven op je carrière in IT en daarom direct solliciteren?
    Kijk dan op www.werkenbijcapgemini.nl  voor onze vacatures. Wil je liever eerst vrijblijvend kennismaken? Schrijf je dan in voor onze Xperienceday! Inschrijven via www.xperiencedays.nl

     

  • Topicus

    Nergens wordt zo enthousiast gewerkt aan digitale oplossingen die de zelfredzaamheid van de burger vergroten. Wij richten ons op belangrijke maatschappelijke vlakken als Zorg, Finance, Overheid, Legal, Security en Onderwijs. Bijna iedereen in Nederland komt in aanraking met onze nuttige en vooruitstrevende digitale producten.

    Stage en afstuderen

    Om tot nieuwe inzichten te komen begeleiden we jaarlijks zo'n 100 wo- en hbo studenten met hun stage- of afstudeeropdracht. Je krijgt de kans om meteen volwaardig mee te werken aan een van onze uitdagende projecten. Daar leer je het snelst van je ervaren teamleden én kun je echt meewerken aan nieuwe ideeën voor uitdagende ICT-projecten. We werken nauw samen met diverse onderwijsinstellingen en universiteiten en kennen de geldende kaders van jouw opleiding. Ook brengen we je in contact met collega-studenten zodat je er nooit alleen voor staat. Je eindpresentatie wordt er een om nooit te vergeten, want je die doe je tijdens ons drukbezochte stage- afstudeercongres. Om je daarop voor te bereiden krijg je van ons een uiterst nuttige training presentatietechniek cadeau.

    Kansen volop!

    De sfeer is hier ongedwongen en informeel. Toch wordt er serieus en professioneel aan kleine en grote projecten gewerkt. Maar er is ook ruimte voor ontwikkeling van ondernemerschap en creatieve uitspattingen. We vinden het te gek als je het experiment niet schuwt. Van Hackathons (kom maar op met je ideeën) tot het brouwen van een biertje (onze eigen Gifkikker). Die combinatie maakt dat we een gewilde werkplek voor veel studenten en starters zijn. Sowieso kennen we weinig verloop, dus bedenk goed of je bij ons binnen wilt stappen :-).

    Laat je zien

    Bij Topicus kun je echt laten zien waar jij goed in bent. Werk mee aan vraagstukken die ons dagelijks leven echt raken. Zet jezelf in beeld, kijk op www.werkenbijtopicus.nl of neem telefonisch contact op met Monica Verkerk via 0570-662662 of mail naar monica.verkerk@topicus.nl.

  • Discover TNO

    Do you want to do ground-breaking work in multidisciplinary projects, seek out new knowledge? Do you want to help customers with innovative, practical and smart solutions? Are you ambitious, energetic, a thinker and a doer?


     

    Flying start

    As a starter at TNO you have many options. You can specialize or you can develop in a broader sense. You could become a consultant or top researcher. Or maybe you see yourself as an R&D engineer or leading a project. TNO offers you fantastic prospects in which you have a great deal of freedom and responsibility in shaping your career. From the moment you join us, your career development is in the spotlight, in part through the special Talent Development Program or the Traineeship. As a new colleague you get an extensive introduction and education program so that you can feel quickly at home at TNO and get off to a flying start.


     

    Your development

    TNO is an innovation and knowledge organization without parallel. This means that we also attach great value to your personal and professional development. From the moment you join us, your career development is in the spotlight and as a new colleague you get an extensive introduction program. An important part of this is training in self-management so that you can steer your career path in a specific direction, such as applied technology, commerce, consultancy, project or line management or corporate support. Interested?


     

    Check your possibilities at www.tno.nl/career


     

     

     

  • About Optiver

     

    Over thirty years ago, Optiver started business as a single trader on the floor of Amsterdam’s European Options Exchange. Today, we are a leading global electronic market maker, focused on pricing, execution and risk management. We provide liquidity to financial markets using our own capital, at our own risk, trading a wide range of products: from listed derivatives, cash equities, ETFs and bonds to foreign exchange. Our independence allows us to objectively improve the markets and provide efficiencies for market participants.

    With 1000 Optiverians globally our diverse team is united by our mission to improve the market. Thriving in a high performance environment, we pioneer our own trading strategies and systems using clean code and sophisticated technology. The technical challenges that this fast environment presents is what really motivates and challenges people at Optiver. What really sets Optiver apart from other companies is its openness, honesty and our colleagues. People have very strong opinions, but they are also open to listen and to change their mind if the facts presented by others have more value. The team shares the same goal, meaning that we are all pulling in the same direction and you as an individual care about how the person next to you is doing their job.

     

    For an overview of the roles available in our Tech department, please see here: https://www.optiver.com/ap/en/job-opportunities/all/Technology/Amsterdam/ or contact our Tech Recruiter Jinre van der Veen on jinrevanderveen@optiver.com.

     

  • Keylane

    Bij Keylane bouwen we aan zeer succesvolle software voor de verzekeringsbranche. Bij de ruim 90 nationale en internationale klanten die wij bedienen is onze software al een begrip en de kans is groot dat je er onbewust al eens mee in aanraking bent geweest. Bijvoorbeeld bij het online berekenen of afsluiten van een verzekering. We hebben sterke internationale ambities en vestigingen in Nederland, Duitsland, België, Engeland, Noorwegen en Zweden. 

    Think Talent, act Career.

    Keylane maakt werk van talent! Hoe? Heel simpel! We bieden je vanaf je eerste dag een groot scala aan opleiding, training en begeleiding. Samen met jou stippelen we je ideale carrière uit en stimuleren wij je om te blijven leren en groeien! Vanaf de start werk je aan een of meerdere projecten, waardoor je je kennis direct kunt toepassen! Je werkt mee aan de ontwikkeling of implementatie van complexe software, zoals het uitbreiden van onze standaardoplossing of een stuk klantspecifiek maatwerk. Samen met je team zul je successen behalen en je zult zien dat klanten tevreden zijn. Jouw werk is een belangrijke schakel in het grotere geheel.

    We belonen je daar goed voor. We bieden je naast een goed salaris ook uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. 

    De collegialiteit is hoog. Na het werk is er regelmatig een borrel op kantoor of een uitje met je collega’s buiten de deur. Bij Keylane behoort dit allemaal tot de standaard.

    Ben je op zoek naar een leuke baan die perfect aansluit op je (bijna) afgeronde bètastudie? Bij Keylane kun je na je studie aan de slag als software-engineer (Java/JEE), consultant en infrastructuurspecialist.

    Kijk voor meer informatie op careers.keylane.com of neem contact op met Maaike de Jong, Tessa van Son of Fleur Aalbersberg via telefoonnummer 088 - 404 JOBS of stuur een e-mail naar careers@keylane.com.

  • What impact will you make?

    Als ambitieus talent wil je natuurlijk een baan met impact. Bij een werkgever waar jij het verschil kunt maken. Deloitte is zo’n werkgever. Met onze audits, fiscale en financiële adviezen, risk en consultancy diensten maken we de wereld elke dag veiliger, slimmer, efficiënter en duurzamer. Dat kunnen we alleen als de beste mensen voor ons kiezen. Professionals met een brede blik, die in multidisciplinaire teams werken aan uitdagende opdrachten en daardoor hun kennis en ervaring verrijken.

    Je kunt bij ons aan de slag in de volgende vakgebieden:

    Consultancy: adviseren op drie gebieden, van strategie tot en met implementatie. Human Capital, zoals leverage-onderzoek of analyses en inzichten uit de industrie vertalen naar het ontwerp en de uitvoering van HR-, talent-, leiderschaps-, organisatie- en veranderingsprogramma’s. Strategy & Operations, van het ontwikkelen van een pragmatische strategie en het evalueren van M&A-kansen tot het verbeteren van financiële en operationele functies. Technology, van datamanagement en cyberrisico's tot een verhoogde mobiliteit van werknemers en virtuele samenwerking.

    Risk Advisory: advies en controleopdrachten op het gebied van risicomanagement voor financiële dienstverleners, (internationale) corporates en de publieke sector. Beleid en beheersing van strategische en operationele risico’s, advies en implementatie rond wet- en regelgeving, en alles rond informatiebeveiliging zoals privacy. Samenwerking, ondernemerschap en innovatie maken onze oplossingen succesvol.

    Met kantoren in heel Nederland en ruim 5.000 medewerkers is Deloitte de grootste organisatie in Nederland op bovenstaande vakgebieden. Bovenal is Deloitte een werkgever die zich verdiept in wat jou motiveert, en die je in staat stelt om die motivatie elke dag om te zetten naar impact voor jezelf, je klanten en de maatschappij.

    Nieuwsgierig? Kijk voor meer informatie en ervaringen van Deloitters op werkenbijdeloitte.nl.

     

  • TransIP is in 2003 ontstaan vanuit de gedachte dat alles altijd beter kan. Door te blijven innoveren en continu onze producten en diensten te verbeteren zijn we uitgegroeid tot de grootste van Nederland. De belangrijkste reden van onze innovaties is dat we jong talent de ruimte geven om hun eigen ideeën uit te werken.

    Werken bij TransIP betekent veel verantwoordelijkheid krijgen en nemen bij het realiseren van jouw ideeën. Het geloof dat wij de wereld kunnen veroveren, dat is de basis van ons succes. We hebben altijd plaats voor nieuwe eindbazen die vinden dat perfectie de standaard moet zijn. 

    Join The Blue Team!

  • Wie zijn wij?

    Ortec Finance helpt klanten bij het nemen van betere investeringsbeslissingen. Wereldwijd ondersteunen we pensioenfondsen, sovereign wealth funds, verzekeraars, banken, vermogensbeheerders, financieel planners en vastgoedmanagers. We weten wat er speelt in de branche van onze klanten en vertalen die kennis in optimale modellen en in oplossingen die we gegarandeerd kunnen implementeren. Ortec Finance is actief in markten die voortdurend in beweging zijn, en die een groot maatschappelijk belang hebben. Omdat we de hoogwaardige kwaliteit leveren waar die markten om vragen groeit onze organisatie mee. Dat schept kansen voor onze medewerkers. We bieden hen alle gelegenheid om hun talenten volop te benutten en waarderen die inzet ook.

    Onze organisatie is weinig hiërarchisch en heeft veel zelfstandige, hoogopgeleide medewerkers in dienst die in hun toekomst investeren. Onze bedrijfscultuur is open en informeel: we luisteren altijd naar goede ideeën. Nieuwe medewerkers krijgen vanaf het begin verantwoordelijkheid. Je hebt dus ruimte om jezelf te ontplooien, maar je wordt daarbij ook actief en persoonlijk begeleid. Bij Ortec Finance kun je doorgroeien naar andere functies in andere landen, of kiezen voor een gespecialiseerde carrière.

     

    Tijdens je studie

    Ortec Finance heeft altijd een aantal studenten in dienst. Sommigen schrijven een afstudeerscriptie bij ons terwijl anderen enkele dagen per week bij ons werkzaam zijn als Student Assistent. Aangezien studenten vaak nieuwe inzichten met zich meebrengen en een andere kijk op het vakgebied hebben, zijn wij geïnteresseerd om van jouw ideeën en suggesties te leren.

    Studenten die graag een Masterscriptie bij Ortec Finance willen schrijven, bieden wij de keuze uit verschillende scriptieonderwerpen. Je kunt je afstudeerstage ook combineren met een parttime baan als Student Assistent, zodat je kennis kunt maken met het werken bij Ortec Finance.

    Na je studie

    Uiteraard hebben we ook vele mogelijkheden om na je studie aan de slag te gaan als bijvoorbeeld Consultant, Scenario Specialist of Software Developer!

    Tech labs

    Tech Labs van Ortec Finance (http://techlabs.ortec-finance.com/) is een technisch innovatiecentrum waar we werken en experimenteren met nieuwe IT-technieken en concepten om hun toepasbaarheid in financiën te onderzoeken. Samen met studenten, academici en externe partijen werken we aan het ontwerp van de toekomst van financiële besluitvorming.

    Tech Labs is ook onze centrale 'technische pijler' die ervoor zorgt dat we goed omgaan met de technische aspecten van alles wat we bij Ortec Finance doen. Dit omvat belangrijke architecturale beslissingen, assisteren bij de ontwikkeling van productincrementen, focussen op niet-functionele aspecten en het organiseren van evenementen om kennis te delen.

     

  • Volg een traineeship in de financiële dienstverlening!

    Wist jij dat het bedrijfsleven om jou staat te springen? Met jouw bèta-achtergrond ben je van grote waarde voor de uitdagende opdrachten die er liggen binnen de traineeships Business IT en Actuarieel Rekenaar. Via Talent&Pro kun je bij de grote financiële instellingen zoals Achmea, ABN AMRO en Nationale-Nederlanden aan de slag.  

    Jouw ontwikkeling staat centraal

    Talent&Pro is een snelgroeiend detacheringsbureau binnen de financiële dienstverlening. We detacheren ruim 800 afgestudeerde hbo’ers en wo’ers bij grote banken, verzekeraars, pensioenfondsen en het actuariaat. Begeleiding van een persoonlijke coach en het verder ontwikkelen van vaardigheden en kennis staan in onze traineeships centraal. We geloven namelijk dat je nooit bent uitgeleerd. Samen met een People Manager maak je een ontwikkelingsplan en doe je binnen aanzienbare tijd enorm veel ervaring op.

    Naast het harde werken en studeren, vinden we het ook belangrijk om plezier te maken. We organiseren daarom veel events, zoals een skivakantie, het Nederlands Film Festival en gezellige borrels en uitjes. Werken voor Talent&Pro betekent een kickstart van je carrière!

    Business IT

    De tijd vliegt voorbij, we beschikken over zeeën van data, opgeslagen in allerlei dynamische werksystemen. Deze ontwikkeling komt met een hele reeks nieuwe vraagstukken die jij als trainee Business IT gaat oplossen. Ben jij goed in het vertalen van de gebruikersbehoefte naar effectieve en betrouwbare IT-oplossingen? Dan word je in het traineeship Business IT opgeleid tot data-, informatie- of business analist.

    Actuarieel Rekenaar

    Puzzel je graag met cijfers, los je onmogelijke vraagstukken eenvoudig op en ben je analytisch ingesteld? Dan ben je bij het traineeship Actuarieel Rekenaar aan het juiste adres! Met ons opleidings- en ontwikkeltraject groei je versnelt naar een rol als actuaris, actuarieel analist, risk manager of data analist. In dit vakgebied pas jij jouw wiskundig inzicht toe op vraagstukken in het bedrijfsleven.

    Meer informatie?

    Wil je meer informatie of twijfel je nog? Kom dan naar één van onze Bèta’s in Business-dagen! Onze recruiters en people managers vertellen je graag meer over de traineeships en nemen je tijdens deze dag mee in de wereld van de banken, verzekeraars en pensioenfondsen. Aanmelden kan via: https://www.talent-pro.com/betas-business-dagen/.

    Solliciteren?

    Ben je (bijna) klaar met afstuderen? En wil jij aan de slag als Actuarieel Rekenaar of werken aan de meest complexe IT-vraagstukken? Bekijk onze website en neem contact op met één van onze recuiters voor een kennismaking: https://www.talent-pro.com/vacatures/.

  • "Student of Young Professional? Bij Info Support sta je er nooit alleen voor!"

    Info Support werkt aan betekenisvolle software voor organisaties en hun klanten. Het is ons doel om een bijdrage te leveren aan effectieve en efficiënte bedrijfsvoering van onze klanten en daarmee ook aan de samenleving. Het belang van kwalitatief goede software neemt steeds verder toe en dat dwingt ons om hoge eisen te stellen aan de kwaliteit van onze software en de diensten die we leveren. Info Supporters zijn zich bewust van deze hoge eisen en delen de visie over kwaliteit van software en de benodigde kennis, kunde en vaardigheden voor de realisatie daarvan.

    Ben jij je aan het oriënteren op de arbeidsmarkt en zoek je een uitdagende baan of afstudeeropdracht? Informeer dan eens naar de mogelijkheden die Info Support je kan bieden. Neem contact op met Guido Hanegraaf Guido.Hanegraaf@infosupport.com, Tel. 06-453 78 536) of lees er meer over op de website van Info Support.

     

    Voor het 17e jaar op rij.

  • OUT OF THE BOX ACTUARIES AND RISK PROFESSIONALS

    Wie is Triple A – Risk Finance

    Triple A - Risk Finance is een onafhankelijk en innovatief consultancy bedrijf gespecialiseerd op het gebied van actuariaat en risicomanagement. Triple A - Risk Finance is opgericht in 2006 en gevestigd in Amsterdam. Sinds ultimo 2014 is Triple A - Risk Finance onderdeel van de Redmore Group.

    Wij leveren interim management, oplossingen op projectbasis en advies op maat. Hierbij dragen wij onze expertise zoveel mogelijk over aan de klant. Na ons vertrek is de klant in staat zelfstandig verder te werken.

    Missie en Ambitie

    Triple A - Risk Finance richt zich op verzekeraars, pensioenfondsen en ondernemingen, banken en vermogensbeheerders. Onze doelstellingen en ambities zijn:

    • het aanbieden van kwalitatief hoogwaardige consultancy op het gebied van actuariaat en risicomanagement;
    • het creëren van visies en deze werkend maken;
    • leidend zijn op het gebied van innovatieve risicomanagement oplossingen;
    • het managen van multidisciplinaire projecten: praktisch & resultaat gedreven;
    • het gezamenlijk toepassen van de beste manier van werken en kennisdeling;
    • het doorontwikkelen van talenten en ambities.

    Wij helpen onze klanten om de complexe werkelijkheid – middels diepgaande kennis, brede ervaring en financiële modellen – te vertalen naar eenduidig advies, zodat zij bewust en beheerst risico’s kunnen nemen bij het nastreven van hun strategische doelstellingen.

    Onze motto hierbij is: "Er toe doen!"

    Onze filosofie is dat risicomanagement-activiteiten en bijbehorende procedures passen binnen de organisatie van onze klanten en volledig onder controle zijn van en begrepen worden door de werknemers die ze moeten onderhouden. Wij onderscheiden ons door overdracht van kennis en tooling, waardoor onze klanten meer in staat zijn zelfstandig te opereren.

    Wil je meer over Triple A – Risk Finance weten, bezoek dan ook onze website www.aaa-riskfinance.nl voor meer informatie of neem contact met ons op.