Dit zijn een aantal van de organisaties die A-Eskwadraat ondersteunen in haar activiteiten, klik op een logo voor meer informatie over de betreffende organisatie.


Wie is BPM Company?

BPM Company is een ICT-dienstverlener die sinds 2011 gespecialiseerd is in het bouwen van softwareapplicaties door middel van het inzetten van BPM platformen. Wij zijn actief in de Benelux met vestigingen in Nederland en België, daarnaast hebben wij een near-shore afdeling in Roemenië. 

BPM Company is partner van verschillende marktleiders op het gebied van BPM software, namelijk PegaSystems, Mendix en Bonitasoft. Met behulp van een BPM platform kunnen organisaties eigen bedrijfsprocessen eenvoudig end-to- end modelleren en automatiseren. 

Maar waarom past BPM Company bij jou? 

Wil jij werken in een team van 28 enthousiaste, gecertificeerde en ervaren BPM consultants en developers? BPM Company is een jong en kleinschalig softwarebedrijf, waardoor het bedrijf persoonlijk gericht is. Onze consultants en developers werken vaak op locatie bij de klant, waardoor je bij verschillende organisaties werkervaring opdoet. Ondanks dat je vaak niet op ons kantoor werkt, ken je je collega’s en vind je het fijn om ideeën samen uit te wisselen

Persoonlijke ontwikkeling

Wil jij in een werkomgeving ook graag bijleren? Dat kan bij ons! Bij ons staat persoonlijke ontwikkeling centraal om je professionele competenties en vaardigheden up-to- date en scherp te houden. Dit doen wij door het faciliteren en stimuleren van persoonlijke groei. Daarnaast werken wij samen aan ontwikkeling door middel van kennissessies, externe training op het gebied van soft skills en opleidingen met Pegasystems en Mendix. Tevens zorgen wij er altijd voor dat een onsite begeleid wordt door een senior consultant. 

BPM Company is een groeiend bedrijf dat betekent dat jij actief betrokken bent bij de ontwikkeling van onze organisatie. Het is daarom van essentieel belang voor ons dat je ook meedenkt met het bedrijf op het gebied van richting en groei van het bedrijf en bereid bent om te investeren in jezelf! Dit kan bijvoorbeeld bloggen, bijdragen aan in-house productontwikkeling of het investeren in jezelf door het volgen van extra (Pega) training zijn.

Awards

Dit jaar hebben wij de National Business Succes Award ontvangen in de Software Consultancy branche, omdat wij ons onderscheiden door de grote knowhow op het gebied van Business Process Management en door onze grote klant- en servicegerichtheid. In 2015 zijn wij landelijk op de 6 de plaats geëindigd en in de regio Utrecht op de 2 de plaats geëindigd voor de snelst groeiende onderneming bij de FD Gazelle Award. Daarnaast hebben wij de Computable Award in het MKB-segment ontvangen voor ons project bij MKB Brandstof.

Werk jij met ons mee naar de volgende awards? Wil jij jezelf ontwikkelen en een bijdrage leveren aan de groei van BPM Company?

Bekijk dan onze website bpmcompany.eu of volg ons via Twitter LinkedIn of Facebook.

Bedrijfsprofiel

Ortec Finance is een groeiende organisatie met ruim 200 medewerkers en sinds 1981 actief in de financiële wereld als een onafhankelijke specialist in het meten en managen van risico en rendement. Ortec Finance biedt een combinatie van software oplossingen en professionele consultancy aan: de kernkwaliteit en kracht van het bedrijf ligt in deze unieke combinatie van het bouwen van hoogwaardige softwaremodellen en het aanbieden van hoogwaardig advies. Hierbij staat innovatie continue voorop.

 

Onze klanten zijn onder andere pensioenfondsen, verzekeraars, vermogensbeheerders, maar ook financieel planners, woningcorporaties en gemeenten. Onze klanten bevinden zich met toenemende mate in het buitenland.

 

Ortec Finance opereert in Nederland vanuit Amsterdam en Rotterdam en heeft daarnaast buitenlandse vestigingen, in Verenigd Koninkrijk, Zwitserland en Canada.

 

Studentenprofiel

Ortec Finance heeft altijd een groot aantal studenten in dienst. Sommigen onder hen schrijven een afstudeerscriptie bij ons terwijl anderen enkele dagen per week bij ons werkzaam zijn als student assistent. Aangezien studenten vaak nieuwe inzichten met zich meebrengen en een andere kijk op het vakgebied hebben, zijn wij geïnteresseerd om van jouw ideeën en suggesties te leren.

 

Als student assistent bij Ortec Finance krijg je de kans om jouw kennis in de praktijk toe te passen. Wij zorgen er voor dat je niet meteen in het diepe wordt gegooid. Je kunt rekenen op de steun en het advies van je collega’s, die allen experts zijn op het gebied van complexe optimaliseringsvraagstukken in een variëteit van financiële sectoren. Stuk voor stuk zeer gekwalificeerde mensen die zich vaak ooit zelf in jouw positie hebben bevonden, en die jou nu kunnen helpen de volgende stap te zetten.

Wij hebben interesse in studenten die een studie volgen richting een van de volgende disciplines, en met een sterke interesse in de financiële wereld:

  • Econometrie

  • Informatica

  • Wiskunde

Er zijn verder tal van mogelijkheden als je een studie volgt in een andere, relevante technische discipline, zolang je maar een sterke interesse hebt in IT of wiskunde. Actuele vacatures voor student assistenten publiceren wij op onze website onder het kopje vacatures.

 

Studenten die graag een Masterscriptie bij Ortec Finance willen schrijven, bieden wij de keuze uit verschillende scriptieonderwerpen. Je kunt je afstudeerstage ook combineren met een parttime baan als student assistent, zodat je kennis kunt maken met het werken bij Ortec Finance. De actuele scriptieonderwerpen staan op onze website.

 

Startersfuncties

Uiteraard hebben we ook vele mogelijkheden om na je studie aan de slag te gaan als bijvoorbeeld Consultant of Software Developer!

Als starter volg je gedurende je eerste periode van je carrière bij Ortec Finance een opleidingstraject bestaande uit diverse inhoudelijke- en vaardigheidstrainingen. Daarnaast bieden we je de mogelijkheid om cursussen en opleidingen te volgen die bijdragen aan je ontwikkeling op persoonlijk en inhoudelijk vlak.

 

Carrièremogelijkheden

Bij Ortec Finance heb je de mogelijkheid om IT, methodiek en kennis van de financiële wereld in je werk te combineren. Naast het werken binnen een uitdagende en inspirerende werkomgeving binnen een groeiende organisatie, bieden we ook goede doorgroeimogelijkheden in verschillende richtingen.

Tot slot biedt Ortec Finance je ook steeds meer internationale mogelijkheden, doordat steeds meer klanten van Ortec Finance in het buitenland gevestigd zijn.

 

Ben jij wiskundig sterk onderlegd en heb je affiniteit met IT en de financiële wereld? Zie jij voor jezelf een mooie carrière als bijvoorbeeld Consultant of Software Developer voor je? Kijk dan zeker eens op onze website voor vacatures! www.ortec-finance.com

 

Contactgegevens

E: HR@ortec-finance.com

W: www.werkenbijortecfinance.nl

T: 010 – 700 50 00 

Veel interessante werkgevers, maar kiezen is lastig…

                    ….waarom kies je niet voor allemaal?

 

Brunel: werken bij de topbedrijven in jouw vakgebied.

  • Werken bij top 100 bedrijven in Nederland (maar ook wereldwijd!)

  • Vliegende start met passende functie

  • Volop trainingen en opleidingen

  • Elke nieuwe opdracht past bij je volgende ontwikkelstap

Saai gaat het niet worden

Hoogopgeleide technici zoals jij zijn schaars en dat maakt jou gewild in de markt. Dat is natuurlijk heel mooi! Je hebt straks volop keuze voor de start van je carrière. Maar wat kies je nu? Voor een bedrijf dat je het leukst lijkt, het dichtstbij zit, je de mooiste ontwikkelmogelijkheden biedt? Lastig!

Maar daar is een oplossing voor. Kies niet en maak toch een vliegende start. Kies voor Brunel en krijg toegang tot de topbedrijven in Nederland. Met een goed vast salaris ga je aan de slag bij verschillende bedrijven. Elke keer weer een nieuwe uitdaging, die past bij je persoonlijke ontwikkeling. Dat vinden we heel belangrijk, want dat is onze succesformule: wanneer jij je optimaal kunt ontwikkelen in de juiste functie bij het juiste bedrijf, dan hebben wij tevreden klanten.  

Volle kracht vooruit

Bij Brunel staat je loopbaan in het teken van groei. Dat kan op vele manieren. Je kiest natuurlijk zelf welke kant je op wilt in je carrière. Maar wil je daarbij goed advies? Dan staat Brunel voor je klaar. Samen met je accountmanager en de opdrachtgever maak je een persoonlijk carrièreplan. We bieden je alle ruimte en mogelijkheden voor je persoonlijke ontwikkeling, begeleiding on the job, vakopleiding en vaardigheidstrainingen.
 

Als je nu nog niet nieuwsgierig bent…

Dan wensen we je heel veel succes bij een van de mooie bedrijven waar je aan de slag gaat. Ben je wel nieuwsgierig? Dan wordt het tijd dat we verder praten. Er is sowieso nog heel veel meer te vertellen, en jij hebt vast ook  vragen. Mail Nikki Lathouwers via n.lathouwers@brunel.net  dan maken we een afspraak en zien we elkaar hopelijk snel.  

Kom bij Capgemini en geef gas op je carrière in IT!

Ben jij vastbesloten om je ambitie om te zetten in succes? Kom bij Capgemini en geef gas op je carrière in IT! Als Young Professional (0-2 jaar werkervaring) geven we je de ruimte om te ontdekken waar je krachten liggen als IT consultant en deze verder te ontwikkelen. Trainingen, opleidingen, coaching on the job, alles wordt in het werk gesteld om je zo snel mogelijk topprestaties te laten neerzetten bij onze klanten.

 

Werken bij Capgemini

Werken bij Capgemini betekent werken bij een organisatie met de kenmerken van een klein bedrijf en de mogelijkheden van een groot internationaal bedrijf.

Onze organisatie kenmerkt zich door een jij-cultuur; de sfeer is ontspannen en inspirerend. Vaak werk je aan een project in teams met meer en minder ervaren collega's. Gezamenlijk zorg je er voor dat je voor en met de klant het beste resultaat behaald. Wij noemen dit de Collaborative Business Experience.

 

Persoonlijke ontwikkeling

De ontwikkelingen in de markt gaan razendsnel. Het is daarom belangrijk dat je na je afstuderen ook jezelf voortdurend blijft ontwikkelen. Daarom zal je vanaf je eerste dag bezig zijn met opleidingen en je persoonlijke ontwikkeling. Om je groei te realiseren, bieden we je een groot aantal mogelijkheden. Zo kun je opleidingen volgen aan de Capgemini Academy in Nederland of aan de Capgemini University in Parijs.

 

Paul Rijneveld,

Senior Consultant en Software Engineer

Het belangrijkste pluspunt van Capgemini voor mij is dat er zoveel mogelijkheden zijn. Als Young Professional begon ik met het bouwen van webapplicaties en na iets meer dan een jaar had ik al de leiding over een internationaal team.

 

Interesse?

Wil jij net als Paul gas geven op je carrière in IT en daarom direct solliciteren?

Kijk dan op www.werkenbijcapgemini.nl voor onze vacatures. Wil je liever eerst vrijblijvend kennismaken? Schrijf je dan in voor onze Xperienceday! Inschrijven via www.xperiencedays.nl

Alle ruimte om het beste uit jezelf te halen. Ook dat is #werkenbijpwc

Je studie zit er bijna op en je zit vol ambitie, net als PwC. Met je frisse blik weet je hoe zakelijke en financiële dienstverlening beter kan. Daarom krijg je bij PwC alle ruimte voor je initiatieven. Bij PwC staat kwaliteit voorop, maar dan wel op jóuw manier. Het gaat ons niet alleen om wat je hebt gestudeerd, maar ook om jouw ideeën. Met jouw technische achtergrond kun je met name terecht binnen de afdeling Pensions, Actuarial & Insurance Services (PAIS) (Amsterdam, Utrecht en Rotterdam) en Data Analytics (DA) (Amsterdam). We vinden het belangrijk dat iedereen bij PwC zijn visie, kennis en ervaring deelt met anderen. Daar worden niet alleen jij en je collega’s beter van, maar ook onze klanten.

Leren en inspireren

Je krijgt bij ons meer vrijheid dan je zou verwachten. De kansen liggen voor het oprapen. Om het beste uit jezelf te halen, werk je in multidisciplinaire teams met collega’s die elkaar inspireren. En daarom vind je bij PwC veel mensen met verschillende opleidingen en culturele achtergronden.

Verras jezelf en je klanten

PwC onderscheidt zich door oprechte interesse in onze klanten. In een diepgaande relatie willen we hen verrassen met persoonlijke aandacht en advies op maat. Daarom blijven we zoeken naar nieuwe invalshoeken. Want alleen door onszelf uit te dagen, komen we tot de beste oplossingen.

Ontdek je kracht

Wij helpen je graag verder bij het ontdekken van je sterke punten. Met coaching, inspirerende collega’s, diverse opleidingen en de mogelijkheid te switchen tussen sectoren en vestigingen. En daar hoort het buitenland ook bij. Want als het om jouw ontwikkeling gaat, kent PwC geen grenzen. 

Carrièremogelijkheden

Wil je zelf ervaren hoe het is om te werken bij PwC en zit je in de laatste fase van je master? Bij Data Analytics en PAIS is het mogelijk om je scriptie te schrijven (afstudeerstage). Bij PAIS kan je ook aan de slag als werkstudent. Ben je klaar met je studie en oriënterend voor een vaste baan? Solliciteer dan naar onze Consultant posities.

 

Kijk voor meer informatie op www.werkenbijpwc.nl/Stages-en-vacatures/ of neem contact op met onze Recruiters: 

Lauren Bostelaar – Recruiter PAIS

088 792 76 61

Lauren.bostelaar@nl.pwc.com

 

Rosalie van Langen – Recruiter DA

088 792 3530

Rosalie.van.langen@nl.pwc.com


 

Talent&Pro: een investering in jezelf!

Bij Talent&Pro geloven we dat je nooit bent uitgeleerd. Daarom investeren we continu in jouw persoonlijke ontwikkeling met trainingen, opleidingen en coaching. Gemiddeld werk je per jaar aan 2 verschillende opdrachten bij onze relaties in het bank- en verzekeringswezen, bij pensioenfondsen en actuariële adviesbureaus. Je maakt samen met jouw People manager een ontwikkelingsplan en doet binnen aanzienbare tijd enorm veel ervaring op. Ben jij klaar voor een vliegende start van jouw carrière?

 

Talent&Pro Actuarieel

Werk je graag met cijfers? Is het puzzelen en zoeken naar de juiste oplossing precies wat jij leuk vindt? Bij T&P wordt je opgeleid tot Acuarieel Rekenaar, Actuarieel Analist of Actuaris. In dit vakgebied pas je jouw wiskundig inzicht toe op vraagstukken in het bedrijfsleven.

Talent&Pro Business IT

Ben jij goed in het vertalen van de gebruikersbehoefte naar effectieve en betrouwbare IT-oplossingen? Bij T&P wordt je binnen aanzienbare tijd opgeleid tot een data-, informatie- of business analist. Vanuit Business IT helpen wij opdrachtgevers in het vertalen van de gebruikersbehoefte naar effectieve en betrouwbare IT-oplossingen.

Over Talent&Pro

Talent&Pro detacheert al meer dan 15 jaar specialisten in de financiële dienstverlening bij grote banken, verzekeraars, pensioenfondsen en het actuariaat. Onze collega’s zijn toegewijde en ambitieuze hbo’ers en wo’ers, die zichtbaar het verschil maken.

Onze missie is “Work hard, Play hard”. Wij organiseren veel kennisinhoudelijke bijeenkomsten, maar vinden het ook belangrijk om naast het harde werken en studeren, plezier te maken! We organiseren daarom nog veel andere events, zoals een filmpremière op het Nederlands Film Festival, een skivakantie en heel veel gezellige borrels!

Solliciteren?

Stuur je CV en motivatie in via www.talent-pro.com/werken-bij

Innovation for life

TNO innoveert met impact. We brengen uiteenlopende disciplines in twee expertisegebieden samen, om invulling te geven aan maatschappelijke vraagstukken binnen 5 actuele thema's. Binnen het expertisegebied Technical Sciences zoeken we met hoogwaardige kennis en geavanceerde technologie naar oplossingen voor uiteenlopende technologische vraagstukken ten behoeve van praktische doeleinden. Bij Earth, Life and Social Sciences werken onze wetenschappers aan aarde-, milieu- en levensvraagstukken.

Impact

Het werk van TNO heeft impact op de samenleving. Innoveren betekent voor TNO: laten zien wat kennis voor de maatschappij kan betekenen. Oog hebben voor wat er speelt, nu én in de toekomst. Werken bij TNO betekent werken in teams aan boeiende opdrachten voor multinationals, midden- en kleinbedrijf en overheden. Het betekent dat je direct bijdraagt aan innovatie en aan de verdere ontwikkeling en toepassing van kennis.

 

De mensen

Bij TNO werken +/- 3000 mensen met zeer verschillende achtergronden, kwaliteiten en interesses. Om te kunnen innoveren is die multidisciplinaire blik noodzakelijk. We combineren de juiste expertises om het optimale te realiseren. Samen met universiteiten en technologische topinstituten ontwikkelen we zo kennis die nauw aansluit bij de nieuwste internationale ontwikkelingen.

Ambitieuze starter?

Nieuwsgierig naar een vliegende start bij TNO? Vanaf het moment dat je bij ons in dienst treedt, heb je een grote vrijheid en verantwoordelijkheid bij het inrichten van je eigen carrièrepad.

Ontdek je mogelijkheden op: www.tno.nl/career

KPN Consulting is het ICT-adviesbedrijf van KPN. Als gids in de nieuwe wereld verbinden wij de mogelijkheden van ICT met de mensen, doelen en drijfveren van organisaties. Zodat zij vandaag én morgen succesvol zijn. Wij helpen bedrijven, instellingen en overheden het maximale uit ICT te halen. Zo functioneren zij soepel, veilig en zeker en kunnen ze blijven vernieuwen. ICT gaat niet alleen over bits en bytes, maar vooral om mensen. Onze ruim 1000 professionals weten dat. Soms een tikje eigenwijs, met de nieuwste inzichten en altijd mensgericht. Wij zorgen dat organisaties klaar zijn voor de toekomst. 

 

Werken bij KPN Consulting betekent dat je gewoon jezelf kunt zijn. En kunt doen waar je goed in bent. Wat dat precies is, is aan jou. Drones inzetten als simpele oplossing, het inzetten en optimaliseren van de cloud of Big Data. Verzin het maar. Van projectmanagement tot aan technologie. KPN Consulting heeft alle disciplines in huis én werkt aan de meest complexe en prestigieuze projecten. Iedereen pakt zijn eigen rol, vanuit zijn eigen kracht. Er is geen vast format voor de beste manier waarop jij je functie kunt invullen. Maar je krijgt wel bij ons alle mogelijkheden aangereikt om je carrière vorm te geven. Vanuit onze verschillende traineeships en young professional programma’s leer je het werkveld van KPN Consulting kennen. Bekijk onze website kpnconsulting.nl/werkenbij voor de mogelijkheden of neem contact op met Sandra Lundgren, Campus Recruiter (06-2006 73 67 / Sandra.Lundgren@kpn.com)

The Ebicus Experience

Wij zijn Ebicus. Het is ons doel om klanten te helpen bij het creëren van memorabele klantervaringen. Dit doen we door te ondersteunen bij het implementeren, integreren en beheren van de Oracle  IT-oplossingen die hieraan ten grondslag liggen. Onze consultants denken mee vanuit de customers journey. Of het nu gaat om sales-, service– of marketingprocessen.

Het moet wel LEUK blijven. Met een nog altijd groeiende groep inspirerende collega’s bieden we onze services aan grote (internationale) bedrijven. Wat je bij ons doet, heeft direct invloed op onze eigen organisatie en die van onze klanten. Je krijgt een grote verantwoordelijkheid in een uitdagende functie waar FUN centraal  staat. De energie en creativiteit die we halen uit FUN is een van de belangrijkste succesfactoren om complexe, uitdagende projecten goed af te kunnen ronden. Leuke projecten, elkaar beter leren kennen en gezamenlijk leuke dingen doen; daar gaan we voor!

Startend? Zoekend? Ontdekkend? Ons IT Consultancy Traineeship helpt jou op weg om jouw kracht te ontdekken en/of verder te ontwikkelen. We leiden je op in verschillende Oracle CX applicaties waarin wij adviseren en vinden het daarnaast belangrijk dat je blijft leren en blijft groeien; niet alleen de benodigde hard skills, maar zeker ook je soft skills. Wij verwelkomen graag nieuwe Ebici met aantoonbare passie voor IT die zich graag aan sluiten bij onze experience.

Join the Ebicus Experience en kijk op www.ebicus.com/nl/werken-bij-ebicus/ of neem direct contact op met Marjolijn via m.dejongh@ebicus.com voor meer informatie, een afstudeerstage of een bijbaan!

 

Wat doet Alliander?
Wij zijn een groot Nederlands netwerkbedrijf en zorgen ervoor dat miljoenen klanten dagelijks stroom en gas hebben. We staan voor een energievoorziening die iedereen onder gelijke condities toegang geeft tot betrouwbare, betaalbare en duurzame energie. Nu en in de toekomst. Dat is waar wij iedere dag aan werken. Ons netwerkbedrijf bestaat al 100 jaar. Je kunt ons dus gerust experts noemen in het ontwikkelen, onderhouden en beheren van energienetwerken. We gebruiken de nieuwste technieken en IT om energiestromen over die netwerken te volgen. En we helpen klanten om over te schakelen naar duurzame vormen van energie.

Onze bedrijfscultuur
Bij Alliander werken mensen met een scherp gevoel voor de behoeften van onze klanten. Mensen die actief contact maken, die zich verdiepen in de ander en bereid zijn om elkaar verder te helpen. Onze professionals gaan doordacht te werk in een complexe en dynamische omgeving. Elke dag oefenen we met passie en liefde ons vak uit en zoeken we samen naar nieuwe ideeën en innovatieve oplossingen om onze dienstverlening verder te verbeteren. Wil jij ook bijdragen aan onze ambities? En wil je werken in een inspirerende omgeving met veel persoonlijke aandacht en de ruimte voor jouw ideeën? Dan kun je bij Alliander zeker je energie kwijt.

Wat kun jij doen?
Bij Alliander kies je je eigen uitdaging. Je kunt kantoren helpen om slim energie te besparen, of een haalbaarheidsonderzoek doen naar de distributie van meer energie met minder kabels. Of je onderzoekt of er op een locatie als de Amsterdamse Zuidas straks meer energie kan worden opgewekt dan er verbruikt wordt. Omdat het energielandschap volop in ontwikkeling is, zijn jouw mogelijkheden eindeloos.

Diverse Traineeships
Op weg naar een duurzame toekomst nemen we graag het initiatief. En dat verwachten we ook van jou als trainee. Of je nu voor ons technisch, financieel, IT of management traineeship kiest: we dagen je uit om met vernieuwende ideeën te komen.

Meer informatie
Als jij wilt investeren in een mooie toekomst, investeren wij graag in jou. Ontdek jouw uitdaging op werkenbijalliander.com.

Contactgegevens recruiters
Harriet Overgaauw en Annalyn Brugman
starter@alliander.com
Utrechtseweg 68, Arnhem
Telefoon 088-5426363

Pointlogic, A Nielsen Company, provides customised decision-support systems to improve marketing effectiveness. Our products are backed by powerful analytical methods, extensive research and (big) data to enhance and enrich our customers' marketing tools and processes. The combination of software and analytics allows our customers to make more informed strategic and tactical business decisions, ultimately leading to greater ROI from marketing budgets.

At Pointlogic, we work in an exciting media and marketing world, which combines creativity, mathematics, econometrics and marketing analytics to maximum effect. Our expertise in these areas led to Nielsen acquiring us in 2016 to strengthen its data and planning capabilities. Pointlogic's head office is in Rotterdam, and we have further offices in London, New York, Singapore and Sao Paulo.

Pointlogic products are linked via a generic effectiveness chain covering all major aspects of the marketing cycle. We design, develop and customise marketing decision-support tools for each element of this cycle. These tools are applied to a range of media problems, such as the optimal allocation of advertising budgets, the analysis of media campaign effectiveness and tactical budget planning across offline and online media channels. Our activities are globally oriented: we have product users in more than 80 countries around the globe. With our tools, we support the decisions of large advertisers, media owners and media agencies, both on a tactical and strategic level. Together with Nielsen, we can delve deeper into the market to provide the key insights that businesses need to achieve campaign success.

Als ondernemend expert te werk gaan en hiermee dagelijks verandering te weeg brengen. Dat is waar wij bij MIcompany voor staan. Wij zijn dé specialist in commercial analytics en analyseren de klantgegevens van topondernemingen als Achmea, Bol.com, Booking.com, KPN en NS. MIcompany ontdekt de kansen uit patronen in de database en bouwt de analytische competenties bij bedrijven. Op deze manier creëren wij nieuwe, duurzame groei.


Vanuit het hart van Amsterdam begeven wij ons iedere dag met 60 jonge en ambitieuze collega’s in de arena van data analytics en technologie. En we vragen daarin best wel wat van onze mensen. Het is tenslotte niet niks om op het allerhoogste niveau in de Champions League mee te spelen. Leiderschap, lef hebben, het nemen van initiatief, eigen verantwoordelijkheid, flexibiliteit en kennisdeling zijn begrippen die naadloos op onze persoonlijkheid aansluiten. Natuurlijk sta je er hierbij nooit alleen voor. Samenwerking is wat ons betreft de sleutel tot succes.

Heb jij passie voor IT, grijp je uitdagingen met beide handen aan en weet je hoe je resultaat bereikt? Dan pas je goed bij 2at!

2at realiseert maatwerk IT-oplossingen en host deze in complete samenwerkings- en CRM-applicaties. Met onze IT-oplossingen streven we naar eenvoud, volledigheid en integratie. Daarbij gaat het om het totaalresultaat, dus ook consultancy vooraf en zorg achteraf. Hogescholen en academische ziekenhuizen vormen onze belangrijkste doelgroep. Dagelijks maken zo’n 200.000 mensen gebruik van onze applicaties, zij verwachten 24-7 beschikbaarheid.

 

Bij 2at bepaal je zelf wat je bijdraagt aan het gemeenschappelijk doel

Werken bij 2at betekent verantwoordelijkheid nemen. Wat we bij 2at namelijk belangrijk vinden is dat iedere medewerker verantwoordelijkheid draagt voor zijn of haar eigen werk en zich kan verplaatsen in de IT problemen van onze klanten. Dit betekent dat je zelf nadenkt en begrijpt wat er nodig is om het gemeenschappelijke doel te bereiken.

Werken bij 2at betekent ook vrijheid. Als medewerker stoppen we je niet in een keurslijf, maar kun je tegelijkertijd in verschillende rollen actief zijn, van projectleider tot developer. Je kiest zelf het pad dat je bewandelt en op welke punten je ondersteuning wilt. Jouw kennis en kunde, gecombineerd met het stellen van de juiste vragen en op basis daarvan de juiste beslissingen nemen; dat is wat je als medewerker bij 2at succesvol maakt.

Geïnteresseerd in werken bij 2at?

Bij 2at zijn we continu op zoek naar hoogopgeleid IT-talent dat niet bang is voor een uitdaging, graag eigen verantwoordelijkheid draagt en snel kan schakelen tussen verschillende rollen. Ben jij dat enthousiaste talent en sta je te popelen om met slimme IT-oplossingen het verschil te maken? We maken graag kennis met je! Stuur een mail naar lisanne@2at.nl of bekijk onze vacatures op http://2at.nl/werken-bij/.

Topicus

Dit is het moment! Dat voelen we allemaal bij Topicus. Waarom? Omdat nergens zo enthousiast wordt gewerkt aan digitale oplossingen die de zelfredzaamheid van de burger vergroten. Wij richten ons op belangrijke maatschappelijke vlakken als Zorg, Finance, Overheid en Onderwijs. Bijna iedereen in Nederland komt in aanraking met onze nuttige en vooruitstrevende digitale producten.

Stage en afstuderen

Om tot nieuwe inzichten te komen begeleiden we jaarlijks zo'n 60 WO- en HBO studenten met hun stage- of afstudeeropdracht. Je krijgt de kans om meteen volwaardig mee te werken aan een van onze uitdagende projecten. Daar leer je het snelst van je ervaren teamleden én kun je echt meewerken aan nieuwe ideeën voor uitdagende ICT-projecten. We werken nauw samen met diverse onderwijsinstellingen en universiteiten en kennen de geldende kaders van jouw opleiding. Ook brengen we je in contact met collega-studenten zodat je er nooit alleen voor staat. Je eindpresentatie wordt er een om nooit te vergeten, want je die doe je tijdens ons drukbezochte stage- afstudeercongres. Om je daarop voor te bereiden krijg je van ons een uiterst nuttige training presentatietechniek cadeau.

Kansen volop!

De sfeer is hier ongedwongen en informeel. Toch wordt er serieus en professioneel aan kleine en grote projecten gewerkt. Maar er is ook ruimte voor ontwikkeling van ondernemerschap en creatieve uitspattingen. We vinden het te gek als je het experiment niet schuwt. Van “Doe-Je- Ding-Dag” (kom maar op met je ideeën) tot het brouwen van een biertje (onze eigen Gifkikker). Die combinatie maakt dat we een gewilde werkplek voor veel studenten en starters zijn. Sowieso kennen we weinig verloop, dus bedenk goed of je bij ons binnen wilt stappen :-).

Laat je zien

Bij Topicus kun je echt laten zien waar jij goed in bent. Werk mee aan vraagstukken die ons dagelijks leven echt raken. Zet jezelf in beeld, kijk op www.werkenbijtopicus.nl of neem direct contact op met Sabine Oude Booijink via 0570-662662 of mail naar sabine.oude.booijink@topicus.nl.

Plezier in je werk hebben, bijdragen aan een steeds verder groeiende winkel, miljoenen klanten winkelgemak bezorgen en samen successen vieren. Dat is werken bij bol.com.

Bol.com is een winkel. Heb jij het idee dat het een simpele website is? Dan is dat een groot compliment! Je zoekt iets op, bestelt het en de volgende dag heb je het in huis. Zo eenvoudig willen we het hebben, voor iedere klant. En inmiddels doen we dat voor ruim 6 miljoen klanten, die kunnen kiezen uit bijna 10 miljoen verschillende artikelen. Met meer dan 300 IT-collega’s op 1000 bol.commers mag toch wel duidelijk zijn dat IT een cruciale rol speelt.

Dit vraagt uiteraard wel wat van de IT-organisatie, waarbij niet alleen de klant centraal staat, maar ook jij als bol.commer. En waarbij onze visie heel simpel is: ‘You Build It, You Run It, You Love It’.

‘You Build IT’ vraagt om jouw creativiteit. Jij bent tenslotte de expert op een gebied wat wij nog niet beheersen. ‘You Run IT’ geeft aan dat jij dan ook de volledige verantwoordelijkheid krijgt om datgene wat je maakt 24/7 beschikbaar te houden voor die ene klant (en die miljoenen anderen). En in ‘You Love IT’ zit de magie dat je ook echt in staat bent om het verschil te maken. Jouw passie voor je werk is wat wij van je verwachten te zien. Maar wat jij ook van ons mag verwachten te zien!

OUT OF THE BOX ACTUARIES AND RISK PROFESSIONALS

Wie is Triple A – Risk Finance

Triple A - Risk Finance is een onafhankelijk en innovatief consultancy bedrijf gespecialiseerd op het gebied van actuariaat en risicomanagement. Triple A - Risk Finance is opgericht in 2006 en gevestigd in Amsterdam. Sinds ultimo 2014 is Triple A - Risk Finance onderdeel van de Redmore Group.

Wij leveren interim management, oplossingen op projectbasis en advies op maat. Hierbij dragen wij onze expertise zoveel mogelijk over aan de klant. Na ons vertrek is de klant in staat zelfstandig verder te werken.

Missie en Ambitie

Triple A - Risk Finance richt zich op verzekeraars, pensioenfondsen en ondernemingen, banken en vermogensbeheerders. Onze doelstellingen en ambities zijn:

  • het aanbieden van kwalitatief hoogwaardige consultancy op het gebied van actuariaat en risicomanagement;
  • het creëren van visies en deze werkend maken;
  • leidend zijn op het gebied van innovatieve risicomanagement oplossingen;
  • het managen van multidisciplinaire projecten: praktisch & resultaat gedreven;
  • het gezamenlijk toepassen van de beste manier van werken en kennisdeling;
  • het doorontwikkelen van talenten en ambities.

Wij helpen onze klanten om de complexe werkelijkheid – middels diepgaande kennis, brede ervaring en financiële modellen – te vertalen naar eenduidig advies, zodat zij bewust en beheerst risico’s kunnen nemen bij het nastreven van hun strategische doelstellingen.

Onze motto hierbij is: "Er toe doen!"

Onze filosofie is dat risicomanagement-activiteiten en bijbehorende procedures passen binnen de organisatie van onze klanten en volledig onder controle zijn van en begrepen worden door de werknemers die ze moeten onderhouden. Wij onderscheiden ons door overdracht van kennis en tooling, waardoor onze klanten meer in staat zijn zelfstandig te opereren.

Wil je meer over Triple A – Risk Finance weten, bezoek dan ook onze website www.aaa-riskfinance.nl voor meer informatie of neem contact met ons op.

De hele wereld draait op software

Wil jij veilig bankieren? Wil je je geen zorgen maken of je het water uit de kraan kunt drinken? Wil je zeker weten dat de uitslagen van sportwedstrijden correct verwerkt worden? Baal je van apps die slecht werken. Kortom: wil je software waarop je kunt vertrouwen? Wij ook!

Wij zijn SQS, ‘s werelds meest toonaangevende specialist op het gebied van softwarekwaliteit.

Wie zoeken wij?

Software moet altijd – en onder alle omstandigheden – werken. Daarom zijn er softwaretesters nodig. Wij leiden deze op en zijn op zoek naar jou, enthousiast talent met interesse in IT en een scherp oog voor kwaliteit. Het testvak wordt namelijk alsmaar technischer. Dit komt door de behoefte om testen steeds meer te automatiseren met behulp van tools, maar ook door het groeiende belang om applicaties te testen op bijvoordbeeld security en performance. Wij zoeken daarom continu naar juist die technisch opgeleide starters die affiniteit hebben met programmeren, maar daarnaast ook over de nodige communicatieve vaardigheden beschikken. Ben jij dat?

Traineeship

Een carrière bij SQS begint met een intensief Traineeship in Zuid-Afrika. Daar leer je de eerste fijne kneepjes van het vak van software tester. Daarnaast volg je er een op maat gemaakt programma gericht op advanced JAVA programming skills, zodat je bij terugkomst klaar bent voor het echte werk.

Een leerzaam traineeship dus, maar natuurlijk is er ook volop ruimte voor sport, ontspanning en safari’s.

Bedrijfscultuur SQS

Ga je werken bij SQS dan ontdek je het beste van twee werelden. De intimiteit van SQS in Nederland, waar de cultuur gekenmerkt wordt door een open en eerlijke communicatie, persoonlijke betrokkenheid en passie voor het vakgebied. En de voordelen van een grote internationale organisatie, met een drang om de beste te zijn en het verschil te maken.

Benieuwd hoe het is om bij SQS te werken?

Kom kennis maken tijdens een van onze evenementen of volg ons op Facebook, waar onze medewerkers hun persoonlijke ervaringen over werken bij SQS met je delen.

Meer informatie vind je op onze website, www.sqs.com/nl. Je kunt natuurlijk ook met al je vragen terecht bij onze recruiter, Valentine van Merode

Aangenaam kennis te maken!

ORTEC bestaat uit experts op het gebied van complexe optimalisatievraagstukken in diverse sectoren. Wij zorgen ervoor dat medicijnen op tijd in de apotheek liggen; dat grote supermarktketens miljoenen besparen op hun logistieke netwerken; dat de melk die jij koopt vers is; dat vliegtuigen op tijd vertrekken; dat e-commerce bedrijven de optimale prijs kunnen vragen voor hun producten. En misschien nog wel het allerbelangrijkste: er is geen bedrijf dat zoveel CO2 bespaart als wij. Wij zorgen niet alleen nu voor onze klanten, maar wij zorgen ook voor de toekomst van onze klanten. Dat doen we wereldwijd met vestigingen op vijf continenten.

Wat hebben wij je te bieden?
ORTEC is een ambitieuze organisatie. De gemiddelde ORTEC medewerker heeft een academische achtergrond in de richting van econometrie, operationele research, informatica en wiskunde, is nog geen 36 jaar en beschikt over een sterk ontwikkeld analytisch denkvermogen. De organisatiestructuur is plat: de communicatielijnen zijn kort en we vermijden een sterke hiërarchie.

ORTEC is regelmatig op zoek naar enthousiaste studenten of afgestudeerden die de ruimte zoeken om zich te ontwikkelen en willen bijdragen aan de volgende generatie optimalisatietechnologie. Wil je weten wat jouw mogelijkheden zijn? Kijk dan voor afstudeerplekken en vacatures op careers.ortec.com of stuur je CV en motivatie naar recruitment@ortec.com.